18 Aralık 2012 Salı

Unutma Beni 985.Bölüm Özeti İzle 19 Aralık 2012

Unutma Beni, Unutma Beni 19 aralık çarşamba, Unutma Beni 19.12.2012, Unutma Beni 984.bölüm, Unutma Beni fox tv, Unutma Beni özeti Unutma Beni 985.Bölüm özetini yazımızın devamında okuyabilirsiniz. 19 aralık Unutma Beni 985.Bölüm özeti 2012 aşağıda yorum yaparak bildirebilirsiniz....  Unutma Beni 19 aralık 2012, Unutma Beni 18 aralık çarşamba, Unutma Beni 19.12.2012, Unutma Beni 985.bölüm, Unutma Beni fox tv, Unutma Beni özeti 19.12.2012  
Unutma Beni 980.Bölüm Özeti İlkay ve Hikmet bebeği almak için dava açarlar. Hikmet İlkay’ı mahkemede güçlü kılmak için ne yapacaktır? Ali bebeği ve Esra’yı alıp Almanya’ya gitme konusunda kararlı mıdır? Asu Erdem’le yaşadıklarından ötürü karışık bir ruh hali içindedir. Adını Ferhat diye bildiği Erdem’i araştırmaya başlar. Sonunda Rauf’un iş ortağı olduğunu öğrenecek midir? Çiğdem üst üste yaptığı salaklıklarla Erdem’i sinirlendirir. İstifa edip gitmek zorunda kalır. Erdem ne yapacaktır? Ceylan Belkıs isimli bir pavyon kadını bulur ve bebekle ilgili ona bir teklifte bulunur. Ceylan yine ne işler çevirmektedir? Başak’ın abisi Recep Volkan’ı mahallede kıstırır. Onu kim kurtaracaktır? Unutma Beni yeni bölümleriyle haftaiçi hergün Fox Tv’de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder