18 Aralık 2012 Salı

Beni Affet 268.Bölüm Fragmanı İzle 20 Aralık 2012

Beni Affet, Beni Affet 20 aralık çarşamba, Beni Affet 20.12.2012, Beni Affet 269.bölüm, Beni Affet Murat Danacı, Beni Affet özeti, Beni Affet Şeyma Korkmaz, Beni Affet star tv, Beni Affet 269. bölüm özeti 20 aralık, Beni Affet 269. bölüm fragmanı izle 20 aralık 
 
Beni Affet 264.Bölüm Özeti: Feride, Cüneyt’in sözleri nedeniyle Tunç’tan şüphe etmeye başlamıştır. Cüneyt’in sözüne güvenmemekte karalı olan Feride, ikiliyi yüzleştirmek için bir plan yapar. Cüneyt’le karşı karşıya gelen Tunç köşeye sıkışır. Bu yüzleşmenin galibi Cüneyt mi yoksa Tunç mu olacaktır? 
Berat’ın istediği parayı bulmak için çabalayan Kemal, şirketteki hisselerini satma kararı alır. Öte yandan bu durumu öğrenen Bahar, Berat’tan hesap sorar. Kemal’in o parayı bulamayacağından emin olan Berat’a Bahar’ın cevabı ne olacaktır?   Beni Affet yeni bölümleriyle haftaiçi hergün Star Tv’de. Beni Affet 268.Bölüm Fragmanı Yayınlandığında hemen sitemizden takip edebilirsiniz....
Beni Affet 264.Bölüm Full İzle.... karpuzkabugu.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder