2 Aralık 2012 Pazar

Beni Affet Oyuncuların Gercek İsimleri ve Biyografileri

Ankara’nın sayılı ailelerinden Osman Kozan’ın ailesini ve çocuklarını konu alan ‘Beni Affet hafta içi her gün ekranlara geliyor.Sadece kendi doğrularını çocuklarına dayatan ve tek tek hepsini mutsuz eden bir babanın ve babaların günahı yüzünden aşklarını yitiren çocukların hikayesi Beni Affet çekimlerine tiyatro kökenli oyuncu kadrosuyla Ankara’da devam ediliyor. Beni Affet Oyuncularının Gerçek İsimleri Beni Affet dizisi oyuncularının gerçek isimleri ve dizideki rolleri Nusret Şenay (Osman baba) Ulviye Karaca (Zühre anne) Mert Altınışık (Mehmet Kemal) Gaye Turgut (Bahar) Murat Danacı (Cüneyt) Şeyma Korkmaz (Feride) Özgün Çoban (Tunç) Gamze İğdiroğlu (Eylül) Zeynep Aytek Metin (Nazire) Ceren Yalazoğlu (Kader) İlkay Kayku Atalay (Sevgi) Kerem Poyraz Kayaalp (Berat) Elif Şanlı (Handan) Ötüken Hürmüzlü (Ferman) Zeynep Yasa (Yıldız) Zeynep Dizer Bakkalcı (Canan)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder